• Vaterra Ford F-100 1968 Ascender 1:10 BND

Symbol: VTR03093
1488.29
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Cena dostawy 0
GLS (pobranie) 0
Odbiór osobisty 0
GLS 0
Dostępność Mało

Zamów przez telefon : 509-065-005

Zostaw telefon

RC model auta Vaterra Ford F-100 1968 Ascender 1:10 BND posiada oświetlenie LED, oficjalnie licencjonowaną karoserię Ford F-100 oraz klatkę karoserii z rzeczywistymi aluminiowymi panelami i kołem zapasowym. Wychylne sztywne osie, stalowe profile ścianek bocznych, wodoodporny regulator, odbiornik i serwo. Karoseria ma szereg makietowych elementów jak przedni grill, reflektory, koło zapasowe z konstrukcją mocowania, itd.

Auto napędza mocny silnik szczotkowy Dynamite Crawler 35T oraz wodoodporny regulator Dynamite 60A, serwo kierunku z momentem 9kg.cm z metalową przekładnią.

Wytrzymale podwozie

Podwozie zostało zaprojektowane z 3 pozycjami zawieszenia przednich i 4 pozycjami zawieszenia tylnych amortyzatorów. Wszystkie zawieszenia są aluminiowe, olejowe regulowane amortyzatory mają cały szereg możliwości ustawień dla najbardziej wymagających warunków.

Oświetlenie LED

Karoseria ma zainstalowane oświetlenie dla bezpiecznej jazdy w gorszych warunkach oświetlenia.

Metalowa przekładnia

Vaterra Ford F-100 1968 Ascender ma w standardzie metalowe koła zębate przekładni.

Mocowanie akumulatora

Elastyczne ułożenie płyty akumulatora nad przednim zawieszeniem jest skonstruowane tak, aby masa akumulatora była na przednim zawieszeniu dla lepszej trakcji przy wspinaniu po skałkach lub innych zboczach.

Przednie wały CV z wysoką żywotnością

Przednie zawieszenie ma możliwość skręcenia aż o 45°, rowkowane półosie napędowe CV są zaprojektowane do wysokiego obciążenia i łatwo znoszą jazdę w nierównym terenie.

Opony

Realistyczne napędy i amortyzacja są uzupełnione licencjonowanymi replikami opon Interco Super Swamper® TSL SX. Tak samo jak w dużym wzorze, wzór bieżnika i skład mieszanki zapewniają doskonałą przyczepność praktycznie pod jakimkolwiek kątem.

Stalowe ścianki boczne podwozia

Regulowane boczne listwy ramy są formowane z blachy stalowej, są ustawione na rozstaw 290mm, który może być przestawiony na cztery różne długości.

Mały rozmiar przekładni zawieszeń

Ze względu na to, że wymagany jest jak największy prześwit podwozia, skonstruowano przekładnie zawieszenia z niskim profilem.

Wodoodporna elektronika

Dla możliwości zastosowania modelu w mokrym środowisku zainstalowano wodoodporny regulator, odbiornik i serwo.

Regulator

Regulator można ustawić na tryb Sport (jazda w przód, neutrum, hamulec i wsteczny), Race (jazda w przód, neutrum i hamulec) oraz Crawler (jazda w przód, hamulec w neutrum, wsteczny). Regulator można skonfigurować na zasilanie akumulatorami LiPol i NiMH.

Bind-N-Drive

Wersja Bind-N-Drive™ (BND) jest to auto bez nadajnika dla wszystkich, którzy posiadają nadajnik pistoletowy z technologią DSM Spektrum 2.4GHz. Dzięki temu można otrzymać zestaw za mniejsze pieniądze.

Własności modelu Ford F-100 1968 Ascender
  • Formowane stalowe ścianki boczne ramy podwozia
  • Licencjonowane karoserie Ford F100 z roku 1968
  • Przednie 3-punktowe zawieszenie Panhard Bar
  • 4-punktowe tylne zawieszenie
  • Aluminiowe cięgna zawieszenia
  • Pływający zasobnik akumulatora
  • Realistyczne osłony osi
  • Jednoczęściowe sztywne osie
  • Przednie półosie CV z wysoką żywotnością
  • Prosta przekładnia z metalowymi kołami
  • Regulowane olejowe amortyzatory
  • Wydajny silnik szczotkowy Dynamite 35T i wodoodporny regulator
  • Licencjonowane opony Interco Super Swamper TSL SX
  • Wodoodporne serwo kierunku Spektrum z metalową przekładnią

Instrukcja

http://www.scorpio-polska.pl/manualy/VTR03093-Manual-EN.pdf

Pre

Masa 1800 g
Długość 460mm
Szerokość 229 mm
Typ Crawler
Napęd 4WD
Silnik Szczotkowy 35T
Skala 1:10
Rozstaw 290mm
Prześwit podwozia 37mm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie